5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ ćwiczeń pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które sprawi, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania kamagra

Żeby poprawić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych mięśni ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj cialis w zelu

Comments are closed.