Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Zbilansowana może łatwo wpłynąć na nie tylko poziom potencji, lecz również płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do dosyć poważnych niedoborów selenu. Możemy go unormować jedząc tuńczyka, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny bardzo istotny składnik w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za przemianę testosteronu, ten z kolei wpływa na sprawność seksualną. Podczas nadużywania napojów procentowych czy palenia papierosów tracimy cynk, a szybko można go zwiększyć przez potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Wyjątkowo ważnym elementem jest także arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina zwiększa wytwarzanie spermy a także wydłuża żywotność plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak czekolada, wołowina, nerkowce, makrela, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne działanie hormonów. Jeśli musimy unormować jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis cena

Comments are closed.